Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δίκη μου Ιστορία κι Ανάμνηση !!


Κάποτε εκεί που ταξίδεψα .. στη Περσία ...

Εκεί στη Πύλη για να μπω στο αεροπλάνο για Τεχεράνη , ανάρτησα στη σελίδα μου στο facebook ότι θα ταξιδέψω Τεχεράνη , μου έστειλε μήνυμα ο φίλος μου ο Βασίλης.
Μέσα από τη συζήτηση εκείνης της ώρας αναμονής και είχα τις δίκες μου επιφυλάξεις σχετικά  με αυτή τη χωρά και ο Βασίλης μίλησε για δυνατά Συναισθήματα και αποτέλεσε ο Βασίλης φύλακας Άγγελός στο ταξίδι μου στη Τεχεράνη.
Γνώρισα υπέροχους ανθρώπους και τρομερά φιλόξενοι , όμορφες τοποθεσίες. Γνώρισα επιτελούς από κοντά τη Περσία και το λόγο της κατάκτησης του Μεγάλου Αλεξάνδρου την Περσία. Τα βιβλία της ιστορίας η Περσία είναι μια κατατακτήρια χωρά - Κυρίαρχος του Κόσμου. Βρήκε δυστυχώς την Ελλάδα του Λεωνίδα και αποτέλεσε το τέλος της εποχής της.

Σήμερα στο 21ο αιώνα η περσια λέγεται και πλέον Ιράν η αλλιώς καλύτερα Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν.  Πιστεύουν στο Ισλάμ και με βάση αυτή τη θρησκεία λειτουργεί το κράτος Δίκαιου , Κράτος Πρόνοιας και κοινωνικό Κράτος.

θα την δω για πάντα ως Περσία και ένιωσα όταν βρισκόμουν εκεί πολύ δυνατά συναισθήματα για το συνάνθρωπο , συζητήσεις για τη ζωή και τα όνειρα τρομερές.

Θέλω πολύ να ξαναδώ εκείνους τους φίλους μου στη Περσία , Πλέον ο σκοπός σύντομα να ξαναεπισκεφτω ξανά την Περσία και να πιω το τσάι μαζί με φίλους και να ξανασυζητησουμε για τη ζωή και τα όνειρα - ιστορίες θρυλικές με πολύ γέλιο.

Τελικά πόσο δίκιο είχες κε Βασίλη για τα συναισθήματα στη Περσία. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Αναζητοντας τη ευλογια του Πατερα μου , Σε σκεφτομουν πολυ σημερα.  Καθομουν και ταξιδευα με το μυαλο μου και τη χαρακτηριστικη μου προφορα , προφερω τη "Γη των προγονων" μου ... εκει οπου εκανα τα πρωτα βηματα της ζωης μου.  Παλευω πολυ πολυ σκληρα να το φτιαξω το περιβολι, αλλα ειναι δυσκολη οικονομικη περιοδος, κανω υπομονη και με τη θετικη μου σκεψη για μια καλη ζωη ολων μας στη οικογενεια.  Γη των προγονων , εδαφος ιερος , τοπος Ιερος, η δικη μου ηρεμια και ευτυχιας να πατω το εδαφος εκεινο.. του περιβολιου φυσικα ...  Αγαπω τρελλα το περιβολι ... κηπος, μεγαλος γεματος τριανταφυλλα να φυτεψω .. μαλλον παππους θα φυτεψω Γαρυφαλια .. Τοπος Ιερος!!!  

Ακουόγραμμα ... Ακουολογια !!!

Ακουστική κατάσταση Κατά καιρούς οι επιστήμονες Ωτορινολαρυγγολόγοι προσπαθούσαν να καταγράψουν την ακουστική κατάσταση ενός ατόμου .  Τελικώς από τα παλιά που όλοι προσπαθούσαν να το παίζουν ανάπηροι κι η αναπηρία "κώφωση" είναι εύκολο να δηλώσεις λόγω της δυσκολίας διάγνωσης του ποσοστού ακουστικής απώλειας. Σήμερα εν ετει 2013 , η διάγνωση ακουστικής απώλειας ,της οποίας η διάγνωση γίνεται με τεχνολογικά μέσα πιο αξιόπιστα , γίνεται με ακρίβεια το ποσοστό απώλειας.  Η Επιτροπή ολυμπιακών αγώνων κωφών μπορεί σήμερα να διοργανώσει τους αγνούς κι τίμιους αγώνες , τα φαινόμενα των ακουόντων που το παίζουν βαρήκοοι τελείωσε.   Εκείνο που πρέπει να κατανοήσουν είναι το γεγονός ότι την διάγνωση κι η γνωμάτευση γίνεται πάντα με εμπιστιμονικο τρόπο κι ο μοναδικός που μπορεί να το κάνει είναι ένας ειδικός Ακουολογος .  Μην το παίζουμε ακουολογοι όλοι ... η κουλτούρα αυτών που τα ξέρουν όλα , τελείωσε.  Προχωράμε μπροστά με γνωστά μέσα "καθαρά κι τίμια  , τ

Τα Ονειρα ειναι για να Πραγματοποιουνται !!!

Τα Ονειρα ειναι για να Πραγματοποιουνται !!!  Η Μεταξια τα καταφερε κι το κυνηγησε με ενα τροπο αξιοθαυμαστο κατα τα ματια μου!!! Τη παρακολουθουσα τη εξελιξη της απο το Νηπιαγωγειο ως το Λυκειο... Τρομερη ψυχραμια και προσγειωμενη. Γνωριζει τα ορια της!!!!  Τελικα τα Καταφερε με το Τροπο της ...  Ο Δικος μου τροπος ειναι παραδοσιακος .. αλλα δεν ταιριαζει σε τουτη τη εποχη και η Μεταξια ειχε τη δυναμη και τα επιχειρηματα της και το αποτελεσμα τη δικαιωνει απολυτα !!!  Τωρα το Μεγαλο Ταξιδι ξεκινα .. τη αναζητηση της καλης ζωης , τηα γνωριμια νεων ανθρωπων και οριζοντων.  Αρχιζεις αυτο το Ταξιδι μονη σου για τη αναζητηση , θα μεινω εγω εδω και θα ειμαι εδω για σενα οτιδηποτε θελησεις.  Θυμαμαι τα Λογια των δικων μου ανθρωπων στο χωριο , της θειας Ματουλας για τα φτερα ...  Ανοιξε τα φτερα σου γινε  Αετος της ζωης σου ! !!  Πιστευοντας σε σενα ... συνεχισε να απολαυσεις τη ζωη...  Μερικες φορες θα πρεπει να κανεις υπερβαση , Κανε τη Υπερβαση ... θυμησου οπως να βρεις τη δυναμη να σηκωθ