Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βόλος... Κύπελλο Σάλας

Από το μακρινό 2004 οπού πήγα στο Βόλο για γαμήλιο ταξίδι μηνά Νοέμβριο  είδα πολλές αλλαγές , δεν πρόσεξα το πανθεσσαλικο στάδιο ,που είναι  το καμάρι της πόλης.
Γνωστά κι ξακουστά τα τσιμπουραδικα , ήθελα να περάσω από το Volos Palace .. δεν έγιναν τίποτα από όλα αυτά , ήμουν όλη μέρα στη Νέα Ιωνία Βόλου οπού εκεί έγιναν αγώνες η κυπέλλου ποδοσφαίρου 5χ5 σάλας κωφών κι υποστήριξα την διοργάνωση με το εθελοντισμό.
Στη κοινωνία του 2013-2014 ο εθελοντισμός είναι ξεχασμένος , εγώ προσωπικά πιστεύω το εθελοντισμό και τη αλληλεγγύη των ανθρώπων.
Παρόλα αυτά την Κυριακή επέστρεψα στο σπίτι μου , ο γιος μου παραπονεμενος ζητούσε το Σαβ/κο το πάτερα του , καθίσαμε και συζητήσαμε για την σημασία του εθελοντισμού κι τις ευθύνες που προέκυπτε σε αυτή.
Μένω έκπληκτος για την γνώση του γιου μου για την σημασία του να βοηθάμε τον συνάνθρωπο ώστε να σταθεί όρθιος , τελικά οικονομική κρίση μας βοηθά να κατανοούμε την σημασία της αλληλεγγύης.
Στην δίκη μου περίπτωση βοήθησα να χαρούν οι αθλητές να συμμετέχουν ένα κύπελλο για να ξεχάσουν την οικονομική κρίση και να ζήσουν καταστασεις ώστε να υπάρχουν αναμνήσεις από το μακρινό 2013.
οι νικητές Κυπέλλου Ελλάδος 2013 
Πιστεύω ότι βοήθησα προς σε αυτή την κατεύθυνση η ομοσπονδία πέτυχε.
Ο φίλος και συνάδερφος Σταυρακακης Ιωσήφ, φίλος κι εξωτερικός συνεργάτης Μεναρδης Μάκης , φίλοι και συνάδερφοι Βαββας Χρήστος  , Πολέμης Μιχαήλ , Σταρογιαννης Θεόδωρος καθώς κι οι υπεύθυνοι σωματείων Καντερακης Εμμανουήλ , Σκανδάλης Κωνσταντίνος , Ρήγας Ανδρέας , Χαρουλακης Ιάκωβος , Δαμπαλης Δημήτριος , Κατσιμπιδης Απόστολος , Καψης Θάνος , Γερμανιδης Θανάσης είναι όλοι τους ΥΠΕΡΟΧΟΙ.

Γύρισα σπίτι μου  και αναρωτημενος τι είναι πλέον σημαντικό για μια κοινωνία του 2013 ??? το μεγαλύτερο πλήγμα είναι σίγουρα με οτιδήποτε θέμα άφορα το οικονομικό σκέλος , όπως το μεγαλύτερο επίτευγμα της σύγχρονης εποχής είναι η   αλληλεγγύη των ανθρώπων
και είμαι ευτυχής που είμαι μέρος αυτής της προσπάθειας της ΕΟΑΚ να κάνει τους αθλητές που όταν μεγαλώσουμε κι γεράσουν στα καφενεία των σωματείων θα συζητούν ώρες για τις ένδοξες μέρες του Βόλου.
Τελικά οι αναμνήσεις είναι πολύ σημαντικές για τον άνθρωπο.
Πιστεύω σε αυτές. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Αναζητοντας τη ευλογια του Πατερα μου , Σε σκεφτομουν πολυ σημερα.  Καθομουν και ταξιδευα με το μυαλο μου και τη χαρακτηριστικη μου προφορα , προφερω τη "Γη των προγονων" μου ... εκει οπου εκανα τα πρωτα βηματα της ζωης μου.  Παλευω πολυ πολυ σκληρα να το φτιαξω το περιβολι, αλλα ειναι δυσκολη οικονομικη περιοδος, κανω υπομονη και με τη θετικη μου σκεψη για μια καλη ζωη ολων μας στη οικογενεια.  Γη των προγονων , εδαφος ιερος , τοπος Ιερος, η δικη μου ηρεμια και ευτυχιας να πατω το εδαφος εκεινο.. του περιβολιου φυσικα ...  Αγαπω τρελλα το περιβολι ... κηπος, μεγαλος γεματος τριανταφυλλα να φυτεψω .. μαλλον παππους θα φυτεψω Γαρυφαλια .. Τοπος Ιερος!!!  

Ακουόγραμμα ... Ακουολογια !!!

Ακουστική κατάσταση Κατά καιρούς οι επιστήμονες Ωτορινολαρυγγολόγοι προσπαθούσαν να καταγράψουν την ακουστική κατάσταση ενός ατόμου .  Τελικώς από τα παλιά που όλοι προσπαθούσαν να το παίζουν ανάπηροι κι η αναπηρία "κώφωση" είναι εύκολο να δηλώσεις λόγω της δυσκολίας διάγνωσης του ποσοστού ακουστικής απώλειας. Σήμερα εν ετει 2013 , η διάγνωση ακουστικής απώλειας ,της οποίας η διάγνωση γίνεται με τεχνολογικά μέσα πιο αξιόπιστα , γίνεται με ακρίβεια το ποσοστό απώλειας.  Η Επιτροπή ολυμπιακών αγώνων κωφών μπορεί σήμερα να διοργανώσει τους αγνούς κι τίμιους αγώνες , τα φαινόμενα των ακουόντων που το παίζουν βαρήκοοι τελείωσε.   Εκείνο που πρέπει να κατανοήσουν είναι το γεγονός ότι την διάγνωση κι η γνωμάτευση γίνεται πάντα με εμπιστιμονικο τρόπο κι ο μοναδικός που μπορεί να το κάνει είναι ένας ειδικός Ακουολογος .  Μην το παίζουμε ακουολογοι όλοι ... η κουλτούρα αυτών που τα ξέρουν όλα , τελείωσε.  Προχωράμε μπροστά με γνωστά μέσα "καθαρά κι τίμια  , τ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ !!!

Πρώτη Συγκέντρωση στα άνω Δολιανα  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!! 1.ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ,2.ΑΣΗΜΩΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, 3. ΓΙΑΝΝΟΠOΥΛΟΣ ΔΟΝΑΤΟΣ,4. ΓΙΑΣΙΑΣ ΠΕΤΡΟΣ,5. ΓΚΟΝΤΣΙΛ ΙΩΑΝΝΗΣ,6. ΔΑΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,7. ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ,8. ΜΑΓΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,9. ΜΑΝΙΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,10. ΜΑΝΟΥΣΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,11.ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,12. ΜΗΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ,13. ΜΙΧΑΛΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ,14. ΝΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,15. ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜ,16. ΡΑΜΑΝΤΑΝΗΣ ΑΛΚΗΣ,17. ΤΟΥΑΡΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,18. ΤΣΑΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,19. ΤΣΙΓΚΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ,20. ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ,22. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ,23. ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ,24. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,25. ΚΑΝΤΕΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ,26. ΖΑΧΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,27. ΚΟΧΥΛΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ Αυτά τα παιδιά ήρθαν στα Δολιανα στη πρώτη γνωριμία μου με την ομάδα ! τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ και να είναι καλά. τακης Κορδονουρης ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ Στο αγώνα της εθνικής προς στην καταξίωση και συμμετοχή στις μεγάλες διοργανώσεις είναι δύσκολος δρόμος , για πρώτη φορά στην Εθνικη ομαδα ηρθαν παιχτες