Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακαδημίες .. Ποδοσφαίρου ,... Φεστιβάλ Ενόργανης!!

Παρακολούθηση των ακαδημιών ποδοσφαίρου
Αρη Σαβουρδου - Μελιγου 2013

Είχα την Τύχη να ήμουν εκείνο το σαββατοκύριακο στο χωριό μου κι είδα στο πινάκα ανακοινώσεων στη πλατεία του χωριού μου για την ακαδημία ποδοσφαίρου κι ότι θα γίνει τουρνουά ποδοσφαίρου μεταξύ ακαδημιών. 
Στο γήπεδο κόσμημα της πόλης Μελιγου ήρθαν 8 ομάδες από όλη την Αρκαδία. 
Παρακολούθησα τους παιχταραδες του μέλλοντος κι τις παίκτριες .. Ζήλεψα διότι εμείς στο ΑΟΚ κι στο ΠΑΟΚΜ κι παλαιοτέρα στην ΕΟΑΚ δεν κάναμε τίποτα από αυτά .. Τα παιδιά αυτά χαρήκαν ποδόσφαιρο κι οι γονείς αυτών να τους χαίρονται .. 
Ενόργανη ... Φεστιβαλ Ενοργανης
Στην άλλη πλευρά του χωριού .. Η πόλη .. Η πρωτεύουσα .  Μια πέμπτη του μηνά φεβουαριου , όπως πάντα συνοδεψα την κόρη μου στο γυμναστήριο ενόργανης Γυμναστικής , στο πινάκα ανακοινώσεων είδα το όνομα της κόρης μου ΜΕΤΑΞΙΑ , να παρευρεθεί στη προπόνηση του Σαββάτου , μια απρογραμμάτιστη προπόνηση ενόργανης. Λοιπόν ρωτάω τη προπονήτρια τι γίνεται το Σαββάτο κι ότι μου είναι δύσκολο να έρθουμε Σαββάτο , θα είμαστε εκτός Αθηνών , μου απάντησε το Σαββάτο είναι προπόνηση προεπιλογής για την δημιουργία μιας ομάδας ενόργανης που θα συμμετέχει στο φεστιβάλ ενόργανης το Ιουνίου 2013. Ε.. θα είμαστε εκεί .. 
Σαββάτο .. προπόνηση ενόργανης .. Μετάξια πρώτη επιλαχούσα για την δημιουργία ομάδας Ενόργανης στο φεστιβάλ ενόργανης. Χαρά μου ανείπωτη .. Η Μετάξια από σήμερα θα πηγαίνει στην ενόργανη με σκοπό κι οργανωμένη ... καλή επιτυχία κορούλα μου .. μεγάλωσες!!! 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Αναζητοντας τη ευλογια του Πατερα μου , Σε σκεφτομουν πολυ σημερα.  Καθομουν και ταξιδευα με το μυαλο μου και τη χαρακτηριστικη μου προφορα , προφερω τη "Γη των προγονων" μου ... εκει οπου εκανα τα πρωτα βηματα της ζωης μου.  Παλευω πολυ πολυ σκληρα να το φτιαξω το περιβολι, αλλα ειναι δυσκολη οικονομικη περιοδος, κανω υπομονη και με τη θετικη μου σκεψη για μια καλη ζωη ολων μας στη οικογενεια.  Γη των προγονων , εδαφος ιερος , τοπος Ιερος, η δικη μου ηρεμια και ευτυχιας να πατω το εδαφος εκεινο.. του περιβολιου φυσικα ...  Αγαπω τρελλα το περιβολι ... κηπος, μεγαλος γεματος τριανταφυλλα να φυτεψω .. μαλλον παππους θα φυτεψω Γαρυφαλια .. Τοπος Ιερος!!!  

Ακουόγραμμα ... Ακουολογια !!!

Ακουστική κατάσταση Κατά καιρούς οι επιστήμονες Ωτορινολαρυγγολόγοι προσπαθούσαν να καταγράψουν την ακουστική κατάσταση ενός ατόμου .  Τελικώς από τα παλιά που όλοι προσπαθούσαν να το παίζουν ανάπηροι κι η αναπηρία "κώφωση" είναι εύκολο να δηλώσεις λόγω της δυσκολίας διάγνωσης του ποσοστού ακουστικής απώλειας. Σήμερα εν ετει 2013 , η διάγνωση ακουστικής απώλειας ,της οποίας η διάγνωση γίνεται με τεχνολογικά μέσα πιο αξιόπιστα , γίνεται με ακρίβεια το ποσοστό απώλειας.  Η Επιτροπή ολυμπιακών αγώνων κωφών μπορεί σήμερα να διοργανώσει τους αγνούς κι τίμιους αγώνες , τα φαινόμενα των ακουόντων που το παίζουν βαρήκοοι τελείωσε.   Εκείνο που πρέπει να κατανοήσουν είναι το γεγονός ότι την διάγνωση κι η γνωμάτευση γίνεται πάντα με εμπιστιμονικο τρόπο κι ο μοναδικός που μπορεί να το κάνει είναι ένας ειδικός Ακουολογος .  Μην το παίζουμε ακουολογοι όλοι ... η κουλτούρα αυτών που τα ξέρουν όλα , τελείωσε.  Προχωράμε μπροστά με γνωστά μέσα "καθαρά κι τίμια  , τ

ΕΚΕ

Καλήμερα  , θα ήθελα να ευχαριστήσω  όλους του  συνάδελφους και συνεργάτες της Ένωσης   Κωφών της  Ελλάδος που  στήριξαν και  όλους τους  υποστηρικτές που υποστηρίξουν     φανατικά την  Ένωση , τους  Ευχαριστώ .  Ανέκαθεν  πίστευα   ότι ο αγώνας   είναι για  όλους μια κοινή   πορεία για μια  καλύτερη και προσβάσιμη   ζωή για  όλους τους  κωφούς ... κάποτε   όλοι οι άνθρωποι   θεωρούσαν τους φίλους   εκείνους που μείνουν   διπλά στα  δύσκολα ...  άλλα στα  εύκολα να είναι   διπλά!!!  μαζί και στα  καλά και στα  κακά  ενός αγώνα !!! η Ένωση θα συνεχίσει να αγωνίζεται όσο μπορεί να βοηθήσει όσους το έχουν ανάγκη , εκπαίδευση - υποστήριξη - υγειά .. σιγά σιγά θα μεγαλώσουμε . Ήδη ξεκινήσαμε πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων στη πληροφορική για τους Ηλικιωμένους κωφούς ( νέας γενιάς τεχνολογίας ) , ξεκινήσαμε τη εκπαίδευση ανηλίκων κωφών στη ενισχυτική για να προετοιμαστουν καταληλα την επόμενη μέρα στο σχολείο , στη λογοθεραπεια για την ένταξη τους στη κυψέλη της ζωής