Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΕΟΑΚ 2013

ΤΜΗΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΕΟΑΚ ΕΤΟΥΣ 2012
           




     Ανέκαθεν πίστευα κι ακόμα πιστεύω ότι οι Χορηγοί κι οι εταιρείες να θέλουν να χρηματοδοτούσουν στη προσπάθεια κάποιων φορέων όπως είναι η ΕΟΑΚ, παίζει ρολό η αναγνώριση των δράσεων τους στη αμέσως προηγούμενη χρονιά.
Αυτές οι ενημερώσεις των δράσεων της προηγούμενης χρονιάς θα πρέπει να γίνονται σε χώρους με επίσημο χαρακτήρα κι "ενδυμασία".
Η κοπή Πίτας της ΕΟΑΚ έτους 2012 ήταν μια πολύ σημαντική εκδήλωση διότι έγινε σε χώρο με μεγάλο κυρός όπως είναι το Hotel Titania pallasse κι με την χρηματοδότηση της ΟΠΑΠ Α.Ε. το μονό άσχημο σημείο εκείνης της εκδήλωσης είναι οι ελλείψεις προσωπικοτήτων από την πολιτική ζωή της χωράς μας κι αυτό επειδή εκείνη την εποχή υπήρχε ψυχολογική τρομοκρατία από τους Ελληνες προς του επισήμους άρχοντες της χωράς λόγω του μνημονίου κι της οικονομικής κρίσης. 
      Από την θητεία μου στη ΕΟΑΚ είχαμε ανοδική πορεία σε αυτό το τομέα , κοπή πίτας έτους 2010 έγινε στο πνευματικό κέντρο Αθηνών, κοπή πίτας έτους 2011 στο γκάζι κι κοπή πίτας έτους 2012 στο ξενοδοχείο Τιτάνια. Πάντα μέρα Σαββάτο . Αυτοί την Δευτέρα!!! Θα δείξει..
     Σήμερα το νέο ΔΣ της ΕΟΑΚ ξεκινά από το πνευματικό κέντρο Αθηνών τις οποίες δράσεις για το 2013 , ο χώρος προσφέρεται δωρεάν και οι φίλοι μου στη ΕΟΑΚ σκέφτηκαν την οικονομική κατάσταση που περνά η ΕΟΑΚ κι να ενεργήσαν έτσι. 
Εύχομαι στη νέα ΕΟΑΚ μια δυνατή πορεία στο 2013 με μεγάλες επιτυχίες. 

        Να θυμόμαστε ότι το 2013 είναι μια ολυμπιακή χρονιά των κωφών κι πρέπει να δώσουμε τη απαραίτητη προσοχή κι ενεργεία στους αθλητές-τριες μας για να κατακτήσουμε μεγάλες νίκες!


ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΝΙΚΕΣ ΚΙ ΜΕΤΑΛΙΑ ΤΟ 2013

γεια σας 

τακης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

 Αναζητοντας τη ευλογια του Πατερα μου , Σε σκεφτομουν πολυ σημερα.  Καθομουν και ταξιδευα με το μυαλο μου και τη χαρακτηριστικη μου προφορα , προφερω τη "Γη των προγονων" μου ... εκει οπου εκανα τα πρωτα βηματα της ζωης μου.  Παλευω πολυ πολυ σκληρα να το φτιαξω το περιβολι, αλλα ειναι δυσκολη οικονομικη περιοδος, κανω υπομονη και με τη θετικη μου σκεψη για μια καλη ζωη ολων μας στη οικογενεια.  Γη των προγονων , εδαφος ιερος , τοπος Ιερος, η δικη μου ηρεμια και ευτυχιας να πατω το εδαφος εκεινο.. του περιβολιου φυσικα ...  Αγαπω τρελλα το περιβολι ... κηπος, μεγαλος γεματος τριανταφυλλα να φυτεψω .. μαλλον παππους θα φυτεψω Γαρυφαλια .. Τοπος Ιερος!!!  

Ακουόγραμμα ... Ακουολογια !!!

Ακουστική κατάσταση Κατά καιρούς οι επιστήμονες Ωτορινολαρυγγολόγοι προσπαθούσαν να καταγράψουν την ακουστική κατάσταση ενός ατόμου .  Τελικώς από τα παλιά που όλοι προσπαθούσαν να το παίζουν ανάπηροι κι η αναπηρία "κώφωση" είναι εύκολο να δηλώσεις λόγω της δυσκολίας διάγνωσης του ποσοστού ακουστικής απώλειας. Σήμερα εν ετει 2013 , η διάγνωση ακουστικής απώλειας ,της οποίας η διάγνωση γίνεται με τεχνολογικά μέσα πιο αξιόπιστα , γίνεται με ακρίβεια το ποσοστό απώλειας.  Η Επιτροπή ολυμπιακών αγώνων κωφών μπορεί σήμερα να διοργανώσει τους αγνούς κι τίμιους αγώνες , τα φαινόμενα των ακουόντων που το παίζουν βαρήκοοι τελείωσε.   Εκείνο που πρέπει να κατανοήσουν είναι το γεγονός ότι την διάγνωση κι η γνωμάτευση γίνεται πάντα με εμπιστιμονικο τρόπο κι ο μοναδικός που μπορεί να το κάνει είναι ένας ειδικός Ακουολογος .  Μην το παίζουμε ακουολογοι όλοι ... η κουλτούρα αυτών που τα ξέρουν όλα , τελείωσε.  Προχωράμε μπροστά με γνωστά μέσα "καθαρά κι τίμια  , τ

Τα Ονειρα ειναι για να Πραγματοποιουνται !!!

Τα Ονειρα ειναι για να Πραγματοποιουνται !!!  Η Μεταξια τα καταφερε κι το κυνηγησε με ενα τροπο αξιοθαυμαστο κατα τα ματια μου!!! Τη παρακολουθουσα τη εξελιξη της απο το Νηπιαγωγειο ως το Λυκειο... Τρομερη ψυχραμια και προσγειωμενη. Γνωριζει τα ορια της!!!!  Τελικα τα Καταφερε με το Τροπο της ...  Ο Δικος μου τροπος ειναι παραδοσιακος .. αλλα δεν ταιριαζει σε τουτη τη εποχη και η Μεταξια ειχε τη δυναμη και τα επιχειρηματα της και το αποτελεσμα τη δικαιωνει απολυτα !!!  Τωρα το Μεγαλο Ταξιδι ξεκινα .. τη αναζητηση της καλης ζωης , τηα γνωριμια νεων ανθρωπων και οριζοντων.  Αρχιζεις αυτο το Ταξιδι μονη σου για τη αναζητηση , θα μεινω εγω εδω και θα ειμαι εδω για σενα οτιδηποτε θελησεις.  Θυμαμαι τα Λογια των δικων μου ανθρωπων στο χωριο , της θειας Ματουλας για τα φτερα ...  Ανοιξε τα φτερα σου γινε  Αετος της ζωης σου ! !!  Πιστευοντας σε σενα ... συνεχισε να απολαυσεις τη ζωη...  Μερικες φορες θα πρεπει να κανεις υπερβαση , Κανε τη Υπερβαση ... θυμησου οπως να βρεις τη δυναμη να σηκωθ